Welcome Guest! To enable all features please try to register or login.
Options
View
Go to last post Go to first unread
Offline HidaHayabusa  
#1 Posted : 01 September 2017 13:30:30(UTC)
HidaHayabusa

Rank: Advanced Member

Reputation:

Medals: OldSchool EuroChamp: EuroChampOG: No school but old schoolCrab: We Are the Wall

Groups: OG, Registered, Registered Users, Subscribers
Joined: 28/08/2014(UTC)
Posts: 55

Thanks: 4 times
Was thanked: 9 time(s) in 6 post(s)
Καλησπέρα,

Μετά απο έμμεση παρότρυνση απο το Kami της τοπικής κοινότητας, Ikoma Gaiden, ξέθαψα την κατάνα και κίνησα να βρώ αντιπάλους στη διαδικτιακή πλατφόρμα OCTGN, ώστε να μάθω το παιχνίδι και να προπονηθώ σε 'no take back' environments. Ξεκινώ, λέγοντας οτι ήμουν ιδιαίτερα ουδέτερος για το παιχνίδι, και η βασική μου ανησυχία είναι να μην καταλήξει όπως όλα τα άλλα LCG της εταιρείας. Γενικά με ένα πακετάκι το μήνα, αλλάζεις ελάχιστα πράγματα στα decks και ουσιαστικά θέλεις πολλά πακετάκια (a.k.a και χρόνο) για να φτιάξεις κάτι που φαντάζει καινούργιο απο την πρώτη δημιουργία των 3x cores. Ας ελπίσουμε οτι δε θα γίνει αυτό.

Παίζοντας μεταμεσονύχτια, in proper Hearthstone fashion, κατάφερα να φτάσω τα 15 παιχνίδια με διάφορες εκδόσεις του Καβουριού. Κατέληξα σε λίστα η οποία συνδυάζει Crabs και Phoenix. Αρχίζω απο τα πολύ βασικά που μου έκαναν εντύπωση και μετά πάω σε λεπτομέρειες.

1. Το γεγονός οτι μπορείς να splash-αρεις άλλο clan, είναι πραγματικά πολύ ωραίο, και ο τρόπος που έχει γίνει (influence points) είναι εξαιρετικός. Κάθε clan έχει 10-13 πόντους influence, κάθε conflict καρτάκι έχει επίσης influence, οπότε μπορείς να διαλέξεις μόνο ένα clan και να βάλεις τόσα conflict καρτάκια όσοι οι πόντοι.

2. To bidding σύστημα είναι επίσης μια ωραία αλλαγή. Σε αφήνει να σκάψεις το deck, να ξεφύγεις σε honor, να ρίξεις σε honor ΑΛΛΑ και να φτιάξεις το deck σου ανάλογα με το πώς θες να κάνεις bid. Γενικά, ίσως η πιο ωραία και σημαντική αλλαγή.

3. Δεν είδα ποτέ κανένα board state που να είναι απάλευτο. Champion 2ο γύρο; 6 ανθρωπάκια 2ο γύρο; Τρένο απο attachments ; Υπάρχουν απαντήσεις για όλα και σχεδόν τίποτα δε σε σολάρει.

4. Τα clans έχουν το look and feel που ξέρουμε. Κάθε clan έχει access σε τουλάχιστον 2 τρόπους νίκης. Επίσης να αναφέρω οτι ακόμα και 6 κάρτες απο άλλο clan, είναι ικανές να φτιάξουν εντελώς διαφορετικό deck.

5. Τα rings είναι πολύ δυνατά και είναι μέσο να κάνεις δυνατά effects και να πάρεις φράγκα. Θεωρώ οτι τα καρτάκια που κάνουν manipulate τα rings, είναι πολύ ενδιαφέροντα και ανοίγουν πολλές 'περίεργες' τακτικές.

6. Το παιχνίδι είναι κάπως αργό. Ειδικά τώρα που τα περισσότερα clan ΠΡΕΠΕΙ να επιτεθούν ΚΑΙ να αμυνθούν, τα πράγματα γίνονται πολύπλοκα. Το θετικό της όλης υπόθεσης είναι οτι δε χάνεις τα αυγά και τα πασχάλια αν αποτύχεις σε μια μάχη, όπως στο παλιό αγαπημένο μας παιχνίδι, που ορισμένα board states σπάγαν μόνο με Rallying cry.

Τώρα στα περισσότερο παιχνιδιάρικο μέρος της εμπειρίας μου, μπορώ να πώ οτι έμεινα με πλήρως θετική άποψη για την αλλαγή του παιχνιδιού, αφού τώρα έχει ξεκάθαρο προσανατολισμό και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, τα ανθρωπάκια έχουν μια κάποια ισορροπία. Προφανώς και υπάρχουν clans που είναι ελαφρώς δυνατότερα απο τα άλλα στα 3 core versions, αλλά δε νομίζω να περίμενε κανείς πλήρη ισορροπία σε καρτοπαίχνιδο. Δε θα υπήρχε και λόγος να παίζουμε, μιας και συναντίομαστε προτίστως για να γκρινιάξουμε.

Απο την εμπειρία μου σε 15 καλά παιχνίδια (αφήνω απ'έξω τα l2p και l2OCTGN παιχνίδια), οι δυνάμεις του κάθε clan με σειρά δύναμης (κατ'εμέ)

Dragon: Φτιάχνουν samurai με πολλα attachments τους οποίους τους αγαπάνε και τους κρατάνε όρθιους για να τους χρησιμοποιούν σε πολλά conflicts. Έχουν καλές κάρτες για battle control και φτηνό attachment control

Phoenix: Ξαναλέω οτι θεωρώ τα καρτάκια που χειρίζονται Rings τα δυνατότερα αυτή τη στιγμή. Οι Phoenix έχουν πολλά, και παίζουν ωραίο honor/dishonor control.

Crab: Οι κάβουρες που αγαπάμε να μισούμε, με ένα καινούργιο πρόσωπο που τους θέλει να παίζουν military/dishonor μέσα απο attrition και denial καρτών. Έκπληξη το Sacrifice θέμα αρκετών καρτών τους, το οποίο θυμίζει περισσότερο Crane/Lion του παλιού παιχνιδιού.

Scorpion : Το γνωστό μοτίβο του 'εχω μπάρμπα στην Κορόνη' και γενικότερα ωραίο Dishonor/military control. Θεματικά, θέλουν να είναι λιγότερο honorable απο τον αντίπαλο ώστε να μπορούν να παίξουν κάρτες που το έχουν σαν requirement, αλλά και να χρησιμοποιούν τους dishonored τύπους για έυκολους στόχους. Έχουν και cool champion που σκοτώνει αργά και βασανιστικά.

Crane: Τους θεωρώ το alter ego των Scorpions απο την ανάποδη. Προφανώς και πάνε για honor victory, και προφανώς έχουν duelists και όμορφα δώρα και Κιμονό και τρομαχτικό λέγειν. Γενικά όπως τους περίμενες, αλλά το μόνο τους κακό είναι οτι σπλασάρονται δύσκολα σε άλλα clans αφού είναι λίγο ακριβοί.

Lion : Γρήγορο military που βασίζεται σε force boosts και αριθμούς κορμιών για να φτάσει γρήγορα στον στόχο του. Γενικά είναι δυνατοί και έχουν ωραίο card draw, αλλά τους σταματάει απο την παντοδυναμία το γεγονός οτι το σπάσιμο επαρχίας δεν σταματάει την παραγωγή. Ααα, και δεν παίζουν πάντα πρώτοι (άλλο ένα εκπληκτικό concept του παλιού παιχνιδιού). Γενικά τους Lions τους θεωρώ ως το Military to beat, ειδικά με λίγη βοήθεια απο τους Unicorns (λόγω Captive Audience που γυρνάει ένα political conflict σε military conflict).

Unicorn: Πλέον το Cavalry είναι movement που πληρώνεις (συνήθως) και για κάποιο περίεργο λόγο η FFG αποφάσισε να δώσει στους Unicorn το Crab treatment, και να τους κάνει ντούκια με δύναμη HulkHogan που αδιαφορούν για την πολιτική και κατουράνε τα κουφάρια σας. Δε μου άρεσε ο Champion τους, αλλά τα καρτάκια τους απο conflict είναι καταπληκτικά. Σημειώνω οτι κάνουν και πολύ ωραία splash στα πατροπαράδωτα military.

Mantis : Error 404-File not found.

Σημειώνω πάλι, οτι οι δυνάμεις των clan είναι πολύ κοντά. Προφανώς και οι Dragons είναι κάπως καλύτεροι απο τους Unicorns αλλά δεν είναι πολύ καλύτεροι απο τους Crane ας πούμε.

Τι πρέπει να ξέρετε πριν τα σκάσετε:

1. Δεν είναι το παλιό L5r. Δείτε το σα νέο παιχνίδι και δε θα μετανοίωσετε.
2. Μεγαλώσαμε και ο χρόνος μας είναι υπερπολύτιμος. Ελπίζω να υπάρχει λιγότερη γκρίνια. Αλλά όχι πολύ λιγότερη.
3. Υπάρχουν 2 είδη μάχης, military και political. Province σπάνε και απο τις 2. Είναι η αρχή ωραίων ιστοριών απο τους Crane.
4. Μπορείτε να παίξετε 2 clans ουσιαστικά, και με ένα διαφορετικό splashάρισμα αλλάζει εντελώς το deck σας. Αν και όλα τα dynasty παιδάκια είναι Loyal, υπάρχουν παιδάκια (συνήθως μικρά γιωτάκια με όμορφα abilities) που ζούνε στο conflict deck σας και τα πληρώνετε για να δουλέψουν για εσας.

Υ.Γ
α) Ο Kisada θα έπρεπε να είναι ο Kuon
β) Θα μπορούσαν να κάνουν λίγο καλύτερη δουλειά με το artwork/flavor του Toturi
γ) Ελπίζω η κόρη μου να μην παίξει ποτέ Crane

Edited by user 01 September 2017 13:33:46(UTC)  | Reason: Not specified

thanks 2 users thanked HidaHayabusa for this useful post.
Yoritomo_Alex on 01/09/2017(UTC), hidamiyiagi on 08/09/2017(UTC)
Offline Yoritomo_Alex  
#2 Posted : 01 September 2017 13:56:47(UTC)
Yoritomo_Alex

Rank: Advanced Member

Reputation:

Medals: OldSchool EuroChamp: EuroChampOG: No school but old schoolMantis: The Gathering Storm

Groups: OG, Registered, Registered Users, Subscribers
Joined: 26/08/2017(UTC)
Posts: 63

Thanks: 2 times
Was thanked: 13 time(s) in 6 post(s)
Ευχαριστούμε μπαμπά Hayabusa,

θέλω να συμπληρώσω/αναφέρω, τελείως με καλή καρδιά τα εξής:

Mantis: ''Ερχόμαστε'' ...και που ξέρεις με πρασινους τους Dragon ισως να φοράμε κιτρινόμαυρα ;) - ίσως αυτό δεν είναι με καλή καρδιά τόσο.

Χωρίς να γνωρίζω αν τελικά κάποιο clan θα σολάρει το game. Το παιχνίδι δίνει δυνατότητες να παίξει ο καθένας ότι clan Με ότι άλλο clan spare Θέλει. Είναι crazy φάση στην αρχή, εμένα με έβαλε σε σκέψεις και για 2η 3άδα core.

Πράγματι δεν είναι το παλιό l5r. Σίγουρα οι συγκρίσεις θα υπάρχουν στις συζητήσεις, αλλά και εγώ έχοντας μόνο ιντερνετική εμπειρία μέχρι στιγμής, έχω το παλιό feeling.

Πραγματί δεν είναι το παλιό l5r. Το community κατά μεγάλο ποσοστό θα είναι όμως και τελείως φιλικά αναφέρω ότι για πολλά χρόνια πετύχενε το όλο concept. Περισσότερο το παιχνίδι ξενέρωνε τους παίχτες με τις ''επιλογές'' του και όχι η οργάνωση εδώ. Οπότε καλό θα ήταν να βασιστούμε σε αυτό για να οργανώσουμε το καινούριο.

Περισσότερα Σαββατοβραδο που θα γυρίσω από το λιώσιμο :P
Mantis Clan Champion - Kolat - Naval - Yoritomo's Alliance - Experienced 5

We are Mantis, Now and Forever
Offline HidaHayabusa  
#3 Posted : 01 September 2017 14:20:16(UTC)
HidaHayabusa

Rank: Advanced Member

Reputation:

Medals: OldSchool EuroChamp: EuroChampOG: No school but old schoolCrab: We Are the Wall

Groups: OG, Registered, Registered Users, Subscribers
Joined: 28/08/2014(UTC)
Posts: 55

Thanks: 4 times
Was thanked: 9 time(s) in 6 post(s)
Με το καλό να σας δεχτούμε. Θα χαρώ να δώ τον παλιό Yoritomo και προφανώς και τα Shadowlands.

Μην το πολυαναλύουμε με κοινότητες, παλαιότητες, προσφορές και χαριτωμενιές. Παιχνίδι είναι και όποιος γουστάρει το αγοράζει και παίζει. Δεν είναι κανείς αναγκασμένος να ασχοληθεί. Θέλω να πώ, οτι δε χρειάζεται να περιμένουμε απο 3ους την οργάνωση του παιχνιδιού. Αν μας αρέσει, ποστάρουμε ώρα, μαζευόμαστε και παίζουμε.

Offline Moto Tonusu  
#4 Posted : 01 September 2017 15:05:56(UTC)
Moto Tonusu

Rank: Newbie

Reputation:

Groups: OG, Registered, Registered Users, Subscribers
Joined: 01/09/2017(UTC)
Posts: 5

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Deep bow megale Kavoura.
thanks 1 user thanked Moto Tonusu for this useful post.
HidaHayabusa on 01/09/2017(UTC)
Users browsing this topic
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Notification

Icon
Error